A hét margójára: Mindig van választásod!

Nem semmi héten vagyok túl. Ebben most volt minden: arconpörgés, inspirálódás, okosodás, őszinte beszélgetés, coaching, mentoring, tanítás, gardróbrendezés, orvosi vizsgálat, pihenés, feltöltődés, flow-élmény, utazás, szuper találkozások. Nagyon élveztem az egészet, de közben eszméletlenül el is fáradtam, esténként úgy dőltem be az ágyba, mint egy zsák. Viszont rengeteg értékes tapasztalattal gazdagodtam, ezek közül szeretnék most megosztani veletek néhányat.

Megvalósító energiák

Kollár Annával volt egy eszméletlenül inspiráló beszélgetésem, ahol Anna coachként volt jelen és hatalmas hatással volt rám. Sok elakadásom és bizonytalanságom feloldódott, és újra feltöltődtem hittel és energiával. Igazi megvalósító energiákkal. Folyamatosan járok egyéni és csoportos képzésekre, vannak állandó mentoraim, rendszeresen fejlesztem a vállalkozásom és önmagam, mégis most érzem először, hogy úgy igazán történt bennem valami hatalmas változás szinte azonnal. Minden egyes képzésre megérte eddig elmennem, mert mindegyik adott valamit ahhoz, ahol most tartok, de ilyen látványos eredménye egyiknek sem volt “rajtam/bennem”, inkább hosszabb távú hatásaik.

Leírni is nehéz, amit érzek, de most tényleg kaptam egy nagy löketet. Ennek egyik eredménye az, hogy a szolgáltatási struktúrám ismét átalakul. Egyébként eszméletlen érdekes, hogy mindig a jó könyvhöz nyúlok és hogy az aktuális dolgaimmal kapcsolatban mennyi infó és lehetőség jön velem szembe. Veled is szokott így lenni? A könyvet illetően (párhuzamosan olvasok több mindent, attól függően, hogy mihez támad éppen kedvem) most Mészáros Robi Brand a lelke mindennek című könyvét vettem elő és abban pont ez a rész következett, ami megerősített abban, hogy teljesen normális időről időre átalakítani a termékpiramist, megújulni, hiszen mi magunk is folyamatosan változunk. Egyelőre még nem lövöm le a poént, hogy mi lesz az új irány, de az biztos, hogy nagyon meg fog változni minden, úgyhogy ha eddig gondolkodtál azon, hogy elgyere-e hozzám tanácsadásra a jelenlegi rendszerben, akkor itt az idő, mert ez a rész biztosan megújul a közeljövőben. ;) (Ha érdekelnek a részletek, nézz körül a honlapomon.)

Többet érsz, mint gondolnád!

Kiemelten fontos felfedezésem volt a coachingnak köszönhetően, hogy sokkal többet érek, mint gondolnám és rendszeresen hajlamos vagyok alábecsülni a tapasztalatomat, az értékeimet, a múltamat, a tudatosságomat. Anna felnyitotta a szememet, hogy nem ismer még egy olyan embert, aki ennyit képezné magát, mint én. Ezen még soha nem gondolkoztam el korábban, hogy mennyi képzésre fizetek be offline és online, de most már fogok belőle csinálni egy listát, hogy sokkoljam magamat vele, mert ha csak az elmúlt pár hónapra gondolok vissza, még a “lerobbanásommal” együtt is brutál a lista!

petrapakophotography_womanspiration_november-0451.jpg

Fotó: Pakó Petra Photography I Womenspiration reggeli

A tanácsadásaimon is rengeteget beszélünk arról, hogy ki mennyire értékeli magát, mennyi az önbizalma, hova helyezi magát a versenytársakkal való megmérettetésben, mennyire meri megmutatni magát és az értékrendjét. Hiszen ezek mind fontos összetevők az őszinte és hiteles online kommunikációhoz. A tapasztalatom az, hogy ebben nem lehet elég tudatosnak lenni és csak nagyon kevesen merik felvállalni magukat és belátni, hogy mekkora értékkel bírnak. Ezért ezt a konklúziómat most Neked is küldöm: Többet érsz, mint gondolnád!

Érdekes nézőpont

A Startup Safari által szervezett előadáson Erdélyi Nikolettől a következő útravalót kaptam: Minden csak egy érdekes nézőpont. Ha valamiről úgy gondolnánk, hogy ezzel nem tudunk azonosulni és elkezdenénk ítélkezni, gondoljunk arra, hogy érdekes nézőpont, hogy neki van egy ilyen nézőpontja. Minden csak egy választás és mindig van választásunk. Ha hajlandóak vagyunk megváltoztatni a nézőpontunkat, akkor bármit meg tudunk változtatni. Ez a gondolat azóta már számos alkalommal visszajött szerda óta és be kell valljam, elég felszabadító érzés erre gondolni. :) De ezen kívül is még kismillió gyakorlatot kaptunk Nikitől, amiket szépen sorban végig is fogok csinálni, átgondolom az értékrendszeremet, hogy tényleg minden az én nézőpontom-e, vagy csak másét próbáltam magamévá tenni.

img_2657_1.jpg

Erdélyi Nikolett előadása a Startup Safarin

Kérj és megadatik?

A másik érdekes téma Erdélyi Nikitől a kérés volt, ami nagyon megfogott. Volt egy füzete, amibe régen írta az álmait, és amikor később elővette, kiderült, hogy már minden megvalósult belőle. Viszont fontos tanulsága volt a sztorinak, hogy nem elég csak kérni, tenni is kell hozzá. Nem elég csak várni a sült galambot, igenis, cselekedni kell az álmaink megvalósulásáért. Ha elakadnál, és nem tudod, mit tegyél, akkor viszont nagyon fontos, hogy merj kérdezni! Kérdezd meg azt az embert, aki már elérte azt, amit szeretnél, aki kompetens a témában, és tudja, hogy mi a következő lépés. Ne félj segítséget kérni, ebben semmi ciki nincs!

If you can dream it, you can do it

Elhoztam Niki egyik feladatát nektek is: nevezz ki egy füzetet a nagy kérések könyvének. Vésd fel az elejére, hogy BIG ASKS (vagy ami neked szimpi) és írj bele mindent, ami csak eszedbe jut, mindent, amire vágysz. Teljesen mindegy, hogy az reális-e, elérhető-e, most ezzel ne foglalkozz! Csak írj ki mindent magadból, ez már az első lépés a megvalósítás felé. Hiszen tudjátok, a kedvenc idézetem is így szól: amit el tudsz képzelni, azt meg is tudod valósítani.

a97d65f66374cdac142a8927b105ffab_1.jpg

Izgalmas hetek elé nézek, az biztos, ugyanis Annától egy házit is kaptam, ami rögtön elindít a legnagyobb álmom megvalósítása felé. Egy kicsit félelmetes is, de annyira lázba hoz, hogy nem érdekel! Végre a kezemben lehet belátható időn belül az, amiről hónapok óta csak fantáziálok. Ígérem, hamarosan nektek is csöpögtetek infókat és végigkövethetitek velem a megvalósítást! ;) Ráadásul ezeknek az energiáknak köszönhetően a többi projektemen is gőzerővel elkezdtem munkálkodni és ez a blogbejegyzés is emiatt született most, úgyhogy nem tudok elég hálás lenni! :)

Nektek is megvalósításban gazdag heteket kívánok és hogy merjetek nagyot álmodni, a papír bármit elbír! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://socialightsecrets.blog.hu/api/trackback/id/tr8214777074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása