Rólam

img_7070.jpgBerkes-Bognár Niki vagyok, social media brand manager. Több mint 3 éve foglalkozom marketinggel, ami teljes mértékben a szenvedélyemmé vált. Pályakezdőként lehetőségem nyílt marketingrendszereket önállóan felépíteni és számos területen szerezhettem tapasztalatot. Szabadúszóként szeretnék hozzám hasonló vállalkozóknak segíteni abban, hogy egy valódi, aktív közösséget építsenek ki online és offline egyaránt. Célom, hogy minél több hiteles, értékes és őszinte tartalom terjedjen az online világban és megmutassam mindenkinek, hogy organikusan is hegyeket lehet megmozgatni. Ezt a blogot is éppen ezért hoztam létre. Fontosnak tartom, hogy a jó módszerek terjedjenek, amik valóban márkaépítőek és nincs romboló hatásuk. 

Amit még feltétlenül tudnod kell rólam:

  • Egy jegeskávéval le tudsz venni a lábamról, főleg, ha vanília fagyi is van benne.
  • Imádok keresztrejtvényt fejteni, amit a nagypapámnak köszönhetek, mert kiskoromban ez volt a közös programunk.
  • Van valami őrült vonzalom köztem és az összes növény között. Nagy álmom dzsunggellé alakítani a lakásunkat.
  • Imádom a naplementét, az eső illatát, a szivárványt, a madarak csicsergését. Az összes folyó- és állóvíz megbabonáz, akárcsak a gyönyörű épületek, főleg, ha erkélyük is van. Ha ilyen helyen járunk, nehéz elrángatni engem onnan, és úgy érzem, a szívem egy darabkáját mindig ott hagyom.
  • Imádok fotózni és pillanatokat megörökíteni, utána pedig megszerkeszteni a képet és valami csodát kihozni belőle, totál hobbi szinten. Egy időben az volt a kikapcsolódásom, hogy flatlayeket fotóztam saját szórakoztatásomra. Ezeket a személyes insta profilomon meglesheted.
  • Ha tehetném, minden kreatív szakmát kitanulnék. (lakberendező, sminkes, virágkötő, stylist, grafikus, koreográfus, jelmeztervező, a lista végtelen) Ja és Beyoncé háttértáncosa lennék az egyik nagykoncertjén.
  • Az összes cuki szobacirkálóért megőrülök, akárcsak a nyuszikért és a cicamacikért. De ha tehetném, egy kiskutyám lenne azonnal. (De csak mert cicamacit [red panda, azaz vörös macsakmedve] nem tarthatok itthon.)
  • Porcukorral eszem a túrós tésztát, a dinnyéből pedig kipiszkálom a magokat.
  • Akkor nyár a nyár, ha ettem főtt kukoricát és fürödtem a Balatonban.
  • A szerencse lánya vagyok. Eddig életemben több mint huszonötször nyertem valamit nyeremányjátékokon, tombolán. Lottót sosem adtam fel. Viszont van több mint száz darab négylevelű lóherém.

Ha úgy érzed, szívesen megismernél, akár szakmailag, akár emberileg, keress meg nyugodtan, szívesen ismerkedem és közös együttműködésekben is nagy örömmel veszek részt.

Még kutakodnál utánam egy kicsit?

A honlapomon még többet tudhatsz meg szakmai hátteremről és arról, hogy mivel foglalkozom, hogy tudok segíteni a márkád felépítésében Instagramon és Facebookon.

Ebben az interjúban a Profession.hu kérdezett arról, hogy miért éppen a social médiát választottam, mik a szakma előnyei, hátrányai és hogy jutottam el idáig.

A Szempillantás podcast műsorvezetőivel, Tündivel és Vikivel a közösségi média rejtelmeiről beszélgettünk ebben az adásban és arról, hogy miért kiemelten fontos az őszinte, hiteles kommunikáció ezeken a felületeken is.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://socialightsecrets.blog.hu/api/trackback/id/tr3314012696
süti beállítások módosítása